جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
سه شنبه 27 شهریور
دیدار با استاندار و بازدید از پروژه های ورزشی یزد
در سفر مهندس کریمی به استان یزد صورت گرفت ؛


دیدار با استاندار و بازدید از پروژه های ورزشی یزد
در سفر مهندس کریمی به استان یزد صورت گرفت ؛

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در سفر به استان یزد، از پروژه های ورزشی در حال ساخت این استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه، مهندس "حسن کریمی" صبح دوشنبه 26 شهریورماه به استان یزد سفر کرد تا به همراه "موسوی" نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، از پروژه های در حال احداث و بهره برداری شده این شرکت بازدید به عمل آورد.

مدیرعامل شرکت توسعه، در این بازدید از روند احداث سالن اختصاصی سرپوشیده دوومیدانی، پیست دوچرخه سواری و همچنین مجتمع سوارکاری صفائیه یزد و ورزشگاه شهید نصیری بازدید و در جریان آخرین وضعیت آنها قرار گرفت.

وی در ادامه راهی ساختمان استانداری یزد شد تا دیداری را با "زمانی قمی" استاندار و معاونین استان به منظور رفع مشکلات و موانع موجود و تخصیص اعتبارات مالی لازم جهت تکمیل پروژه ها برگزار نمایند.

سپس مهندس کریمی از سالن بین المللی اسکواش یزد بازدید کرد و این پروژه را یکی از کم نظیرترین سالن های ورزشی کشور برشمرد و اظهار داشت: با تکمیل و بهره برداری از این سالن پیشرفت چشمگیری در اسکواش یزد و توسعه این رشته ورزشی رقم خواهد خورد.

گفتنی است در این سفر یک روزه، "رحمتی" معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه، "شریعتی" مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، "پژومند" مدیرفنی منطقه، "اقبالی" نماینده مجموعه های سوارکاری و همچنین معاونین فنی و عمرانی استانداری نیز حضور داشتند.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved