جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
یک شنبه 06 خرداد
تا پایان سال خبرهای خوبی در بخش عمرانی ورزش کشور خواهیم داشت
مهندس کریمی در دیدار با مدیرمسئول روزنامه گل و دبیر انجمن خبرنگاران غیر دولتی :


تا پایان سال خبرهای خوبی در بخش عمرانی ورزش کشور خواهیم داشت
مهندس کریمی در دیدار با مدیرمسئول روزنامه گل و دبیر انجمن خبرنگاران غیر دولتی :

مهندس کریمی گفت: علیرغم کمبود اعتبارات عمرانی و کاهش بودجه، تا پایان سال خبرهای خوبی در بخش عمرانی ورزش کشور خواهیم داشت.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه، ظهر یکشنبه 6 خردادماه، "نعمت اله شهبازی" دبیر انجمن صنفی خبرنگاران روزنامه های غیر دولتی و مدیر مسئول روزنامه ورزشی گل با "مهندس کریمی" مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور دیدار کرد.

وی در این دیدار با اشاره به رسالت شرکت توسعه گفت: می بایست این شرکت به سمت و سوی رسالت حقیقی خودش که همان ساخت و سازهای ورزشی است، حرکت کند. سابقه نشان داده رسانه ها و جراید از حواشی ورزش بیشتر از اقدامات عمرانی و زیرساختی، استقبال می کنند ولی ما آمادگی ایجاد تغییر را در این زمینه داریم.

شهبازی با اعلام آمادگی بازدید اعضای انجمن خبرنگاران روزنامه های غیر دولتی از پروژه های دولتی کشور افزود: به نمایندگی از این انجمن و روزنامه گل اعلام میکنم برای تعامل هر چه بیشتر، آماده ایم ضمن بازدید از پروژه های ورزشی، به تهیه و تولید گزارش های مستند و خبری بپردازیم.

در ادامه جلسه مهندس کریمی اظهار داشت: رسالت اصلی و وظیفه اول شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، ساخت و ساز پروژه های عمرانی کشور در مقوله ورزش است و باید توجه زیادی به آن شود. البته این مهم، مرتبط با میزان بودجه عمرانی است. وظیفه دوم این شرکت نیز نگهداری از مجموعه های ورزشی تحت پوشش جهت استفاده ورزشکاران و ملی پوشان می باشد.

وی با بیان اینکه اعتقاد بنده به عمل است افزود: علیرغم کمبود اعتبارات عمرانی و کاهش بودجه، تا پایان سال خبرهای خوبی در بخش عمرانی ورزش کشور خواهیم داشت و تلاش می کنیم 40 پروژه ورزشی را در سراسر کشور به افتتاح و بهره برداری برسانیم.

گفتنی است در این جلسه "رهگذر" مسئول پیگیری های ویژه و مدیر روابط عمومی شرکت نیز حضور داشت.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved