پنج شنبه, 06 اردیبهشت, 1403
THURSDAY, April 25, 2024
سه شنبه 10 تیر
بررسی همکاری های دوجانبه شهردای با مجموعه شهید شیرودی
بازدید و نشست دکتر ضرغامی با جلائیان ؛

بررسی همکاری های دوجانبه شهردای با مجموعه شهید شیرودی
بازدید و نشست دکتر ضرغامی با جلائیان/

مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهر تهران از قدیمی ترین مجموعه ورزشی پایتخت دیدن نمود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی؛ ظهر امروز سه شنبه 10 تیرماه 1399 دکتر ضرغامی «مدیرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران» به اتفاق جلائیان سرپرست مجموعه ورزشی شهید شیرودی با همراهی جمعی از مسئولین سازمان زیبا سازی ، معاونین و مسئولان ستادی مجموعه از برخی اماکن مجموعه بازدید بعمل آورد.

در ابتداء بازدید، مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهر تهران از محوطه بیرونی واقع در جلوی درب اصلی در خیابان مفتح ، محوطه های داخلی ، سالن بدنسازی و خصوصاً از نمای نقش رستم در مکان پاویون ورودی استادیوم اصلی نصب گردیده و توسط سازمان میراث فرهنگی به ثبت ملی رسیده است نیز دیدن نمود.

در ادامه ایشان با حضور در دفتر مدیریت مجموعه ضمن تبریک انتصاب جلائیان به سمت سرپرستی مجموعه ابراز داشتند ان شاء ا... با درایت و توانمندی جنابعالی بتوانیم در حفظ و نگهداری از اماکن ورزشی که جزیی از سرمایه های ملی کشور هست هرچه بیشتر تلاش نموده و محیطی شاد و مفرح را برای جوانان این مرز و بوم فراهم آوریم.

جلائیان نیز ضمن خوش آمد گوئی از حضور ایشان در مجموعه ورزشی شهید شیرودی که بزرگترین مجموعه ورزشی در قلب پایتخت می باشد، ابراز امیدواری نمود که ان شاء الله با همکاری یکدیگر بتوانیم محیطی را فراهم آوریم تا همه ورزشکاران و مراجعین عزیز بتوانند در مرکز شهر استفاده ای بهینه از فضای ایجاد شده در مجموعه ببرند.

در بازدید و نشست امروز که به مدت دو ساعت به طول انجامید جعفری معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان زیبا سازی شهر تهران ، نیل آبکن معاون پشتیبانی ، ملک نیا معاون ورزشی و عباسی مسئول حراست مجموعه نیز ایشان را همراهی نمودند.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved