پنج شنبه, 30 فروردین, 1403
THURSDAY, April 18, 2024
سه شنبه 26 دی
احمدی: بیش از 2300 برنامه ورزشی و فرهنگی در دهه فجر 96 برگزار می شود
ناظمی: رسانه ها نقش مهمی در بازتاب حضور مردم و ورزشکاران در مراسم دهه فجر دارند

احمدی: بیش از 2300 برنامه ورزشی و فرهنگی در دهه فجر 96 برگزار می شود
ناظمی: رسانه ها نقش مهمی در بازتاب حضور مردم و ورزشکاران در مراسم دهه فجر دارند

صبح امروز نشست هماهنگی مراسم گرامیداشت سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور نمایندگان ادارات کل ورزش و جوانان استان ها به میزبانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این نشست عبدالحمید احمدی ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در این سال ها شاهد دستاوردهای بی نظیری در بخش های مختلف بودیم که تمام آن حاصل اراده مردم بود. مردم بودند که با همت خود اهداف عالیه نظام را به پیش بردند.

معاون فرهنگی، آموزش و امور پژوهش وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در حوزه ورزش نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد دستاوردهای بسیاری بودیم. توسعه و تعمیم ورزش، فراهم آوردن زیرساخت های مناسب، قهرمانی و افتخار آفرینی ورزشکاران در رویدادهای جهانی و توسعه ورزش بانوان بخشی از کارنامه موفق نظام مقدس جمهوری اسلامی در 39 سال گذشته بوده است و ما وظیفه داریم آن ها را به مردم گزارش دهیم.
احمدی مخاطب اصلی ورزش را مردم عنوان کرد و گفت: برای مشارکت مردم در ورزش نیاز به برنامه ریزی کلان داریم و برای این کار نقش دبیران ستاد اجرایی دهه فجر بسیار مهم است. از نظر من ادارات کل ورزش و جوانان در استان ها خط مقدم برنامه های دهه فجر هستند و بار اصلی روی دوش آنهاست.

وی افزود: استان هایی که میزبان رویدادهای بین المللی در این دهه هستند مسئولیتشان بسیار بیشتر است و با تشکیل کمیته های هوشمند و تقسیم کار مناسب از هر گونه حواشی احتمالی در این مسابقات جلوگری کنند. گاه یک حاشیه کوچک برگزاری موفق کل رویداد را زیر سوال می برد.
معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: طبق آخرین استعلام تعداد برنامه های ورزشی استان ها در دهه فجر 1578 و تعداد برنامه های فرهنگی 751 عنوان است که پیشنهاد می کنیم از ظرفیت های بومی و محلی استان ها استفاده بیشتری شود چرا که دهه فجر یک فرصت مناسب برای نشان دادن فرهنگ خاص هر استان است.

در ادامه مازیار ناظمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ضمن تاکید بر برنامه ریزی متناسب استان ها با توجه به عناوین روزهای دهه فجر گفت: استفاده مناسب از ظرفیت فضای مجازی در چنین رویدادهایی بسیار مهم است تا سرعت اطلاع رسانی را افزایش دهید.

دبیر ستاد بزرگداشت مراسم دهه فجر افزود: رسانه ها نقش مهمی در بازتاب حضور گسترده مردم و ورزشکاران در مراسم این دهه باشکوه طی 39 سال گذشته داشته اند. نیاز به نشست های خبری بیشتر با مشارکت ورزشکاران استان ها به خصوص در استان هایی که میزبان رویدادهای بین المللی در این دهه هستند داریم تا کار بزرگ شما در استان ها بازتاب مناسبی داشته باشد.

در این نشست همچنین ایرج رحمانی مدیر کل هماهنگی امور استان ها و جعفر سطوتی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان مطالبی را در خصوص برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با نمایندگان ادارات کل ورزش و جوانان استان ها در میان گذشتند و از نظرات آنها نیز بهره مند شدند.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved