جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
دو شنبه 01 بهمن
نشست تخصصی توسعه، نگهداری و بهره برداری اماکن ورزشی در هتل المپیک
با حضور معاونین شرکت توسعه صورت گرفت


نشست تخصصی توسعه، نگهداری و بهره برداری اماکن ورزشی در هتل المپیک
نشست تخصصی توسعه، نگهداری و بهره برداری اماکن ورزشی امروز دوشنبه اول بهمن ماه در هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، در این نشست که با مشارکت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و شرکت ktp group با محوریت سرمایه گذاری بخش خصوصی در اماکن ورزشی و توجه "چالش ها و فرصت ها" در اماکن ورزشی به انجام رسید، جمعی از سرمایه گذاران بخش خصوصی، پیمانکاران و مشاوران حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم "حسینی" معاون مشارکت های مردمی و جذب سرمایه شرکت توسعه از امنیت، حمایت، تضمین در سرمایه گذاری، رعایت استاندارد، استفاده از تجربه دیگران و تبدیل رقابت در مزایده به رفاقت بعد از آن، به عنوان نیازها و لازمه های اصلی در حوزه سرمایه گذاری در اماکن ورزشی نام برد.

سپس "دکتر شجیع" دبیر شورای راهبردی وزارت ورزش و جوانان به ارائه پژوهشی تحت عنوان نسبت اماکن ورزشی با موفقیت ورزش در ایران و جهان پرداخت و راه ها و فواید سرمایه گذاری در ورزش با تاکید بر مشارکت بخش خصوصی را توصیف کرد. وی همچنین از راه اندازی مرکز مشارکت ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش با موافقت دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در این وزارتخانه خبر داد.

در ادامه "مهندس رحمتی" معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه با بیان اینکه این نشست نخستین نشست تخصصی اماکن ورزشی می باشد اظهار داشت: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با هدف توسعه زیر ساخت های کشور راه اندازی شده بود که در کنار آن، توسعه متوازن اماکن ورزشی نیز باید فعال می شد. درصدد هستیم طبق اولویت ها، نیازهای استانی و بومی، پتانسیل های قهرمانی و مدال آوری با مشارکت بخش خصوصی، این مهم صورت پذیرد.

وی اولویت اصلی شرکت توسعه را اتمام پروژه های نیمه تمام خواند و از پیمانکاران کالا و خدمات ورزشی خواست جهت حضور در مناقصات شرکت توسعه حتما تاییدیه اداره استاندارد تجهیزات ورزشی را اخذ نمایند. مهندس رحمتی در خاتمه ابراز امیدواری کرد به منظور استفاده بهینه سرمایه گذاران در آینده، خروجی چنین نشست هایی منتج به تدوین بانک اطلاعاتی اماکن ورزشی شود.

سپس "ایزدخواه" رییس هیات مدیره شرکت ktp group نسبت به معرفی فرصت های پیش رو در صادرات خدمات فنی مهندسی و نمایشگاه بین المللی ورزش کیش "ایران اسپورتکس" که در اسفندماه برگزار می شود پرداخت.

گفتنی است در این نشست که به مدت دو ساعت به طول انجامید، "شعبانلو" مدیر مجموعه آزادی، "کابلی" مدیر مجموعه شهید شیرودی، "رهگذر" مسئول پیگیری های ویژه و سرپرست روابط عمومی و "جمالی" مسئول بازرسی شرکت نیز حضور داشتند.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved