سه شنبه, 28 فروردین, 1403
TUESDAY, April 16, 2024
پنج شنبه 01 آبان
افتتاح چندین طرح ورزشی با حضور سلطانی فر در زنجان

افتتاح چندین طرح ورزشی با حضور سلطانی فر در زنجان
وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه به زنجان چندین طرح ورزشی را افتتاح کرد.

مسعود سلطانی فر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: برای اجرای ۱۵ طرح ورزشی که امروز در استان زنجان به بهره برداری می‌رسد ۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.افتتاح چندین طرح ورزشی در زنجان وی با اشاره به عزم دولت برای بهره برداری از طرح‌های ورزشی با پیشرفت بیش از ۵۰ درصد افزود: نزدیک به ۶۰۰ طرح در صورت تامین اعتبار تا پایان دولت دوازدهم افتتاح خواهند شد.

بهره برداری از استخر سرپوشیده و ۲ سالن ورزشی در هیدج، زمین چمن مصنوعی روستای شویر در خرمدره، استخر سرپوشیده و ۲ سالن سرپوشیده در صایین قلعه، سالن چند منظوره خیرساز و سکوی تماشاگران فوتبال و ساختمان اداری در سلطانیه، سالن شمشیربازی، سالن تیراندازی، خانه جوانان و ۸ باب خانه ورزش روستایی از برنامه‌های امروز وزیر ورزش و جوانان در استان زنجان بود.

۴۹۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای اجرای این طرح‌ها هزینه شده است.
با افتتاح این طرح‌ها ۱۰ هزار و ۹۸۶ متر مربع به فضای ورزشی سرپوشیده و ۶ هزار و ۹۰۴ متر مربع به فضای روباز ورزشی استان زنجان افزوده شد.

وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اخذ مجوز واگذاری قطعی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در ۱۸ فروردین امسال از هیئت عالی واگذاری شرکت ها‌ی دولتی گفت: در برنامه زمان بندی وزارت ورزش این دو باشگاه تا پایان آذر در فرا بورس به مردم و علاقمندان این باشگاه‌ها عرضه خواهد شد.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved