پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
سه شنبه 26 تیر
خمارلو معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان شد
برگزاری مراسم تودیع و معارفه معاون سابق و جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ؛


خمارلو معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان شد
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: توصیه اکید دکتر سلطانی فر و دولت، تزریق روحیه نشاط و امید بین مردم است و باید خدمات مثبت هر بخشی به خوبی اطلاع رسانی شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ظهر دوشنبه مراسم تودیع و معارفه حمید هرمزی و محسن خمارلو به عنوان معاون سابق و جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. مازیار ناظمی در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات خالصانه حمید هرمزی گفت: در طول این سالها از مشورت های بسیار خوب ایشان استفاده کردیم و واقعا امین ما در مرکز روابط عمومی بوده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در هر سیستمی ایده جدید لازم است و نیاز به گردش نخبگان داریم تا مدیریت ایستا سازمان را دچار یکنواختی اندیشه و رکود نکند. ما از روز اول بحث آموزش را در این مرکز جدی گرفتیم و این بزرگترین سرمایه ای است که داریم.

وی در ادامه با اشاره به توانایی های محسن خمارلو گفت: خمارلو هم دانش آموخته این کار است، هم تجربه لازم را دارد و هم بین رسانه ها محبوب است. تعامل خوبی که او می تواند با افراد درون و بیرون سازمان برقرار کند بسیار در کار روابط عمومی مهم است.

ناظمی در پایان اطلاع رسانی دقیق حوزه وزارتی و رساندن پیام دولت و وزارت به مردم را اولویت کار این مرکز دانست و گفت: فعال سازی هر چه بیشتر اداره ارتباط با رسانه ها و اداره افکارسنجی، برگزاری جلسات منظم با روابط عمومی فدراسیون ها ، مجموعه ها و استان‌ها هفتگی و تعامل و همکاری با رسانه‌ها و پاسخگویی بهنگام و سریع از جمله وظایف آقای خمارلو خواهد بود .

در ادامه حمید هرمزی هم با اشاره به هفت سال خدمتش در حوزه روابط عمومی و مسئولیت سنگین این حوزه گفت: در این مدت هرچه توانستیم یاد گرفتیم و هرچه داشتیم یاد دادیم و نیاز به این تغییر حس می شد. از تمامی دوستان حلالیت می طلبم و آرزوی موفقیت برای معاون جدید دارم.

محسن خمارلو نیز با تشکر از حسن اعتماد مازیار ناظمی برای این مسئولیت سنگین گفت: دهه هفتاد در رسانه، دهه هشتاد در دانشگاه و دهه نود در وزارت ورزش و جوانان افتخار همکارب آقای ناظمی را داشتم و از او یاد گرفتم. اعتقادم این است که باید با انسان های بزرگ کار کرد و تمام تلاش ما سربلندی وزارت ورزش و نظام است.

معاون جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در پایان ضمن ابراز خوشحالی از بودن در جمع توانمندی که رفاقت در آن حرف اول را می زند گفت: روابط عمومی به واقع جزو مشاغل سخت است و من از همکارانم انتظار دارم سه اصل راستگویی، نظم و انضباظ و احساس مسئولیت را همچون گذشته سرلوحه کار خود قرار دهند.

گفتنی است وی پیش از این مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بود.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved