چهارشنبه, 05 اردیبهشت, 1403
WEDNESDAY, April 24, 2024
دو شنبه 21 اسفند
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت‌ ؛
نوشاد عملکرد بسیار خوبی در تور جهانی قطر داشت/ رنکینگ او ارتقاء می‌یابد

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت‌ ؛
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: عملکرد خوب نوشاد عالمیان در تور جهانی قطر رنکینگ او را ارتقاء خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی ؛ جیمل لطف الله نسبی ، در مورد عملکرد نوشاد عالمیان در تور جهانی قطر اظهار داشت: تور جهانی قطر بیشترین امتیاز را در میان تورها دارد و بازیکنان مطرح جهان همگی حضور پیدا می‌کنند و به همین دلیل سطح رقابت‌ها بالا است. نوشاد هم با آمادگی خوبی راهی قطر شد و در بازی اول توانست بازیکن رنک 40 دنیا را ببرد و با کسب دومین برد به عنوان سرگروه صعود کرد. جدال او در مرحله دوم با بازیکنی از روسیه که هم رنک خودش بود، به برتری 4 بر 3 دست یافت.

وی ادامه داد: نوشاد در جدول اصلی به رقیب سرسختی از چین خورد که رتبه 4 دنیا را در اختیار دارد و در یک بازی سخت نتیجه را واگذار کرد. البته او گیم اول را هم می‌توانست پیروز شود که در نهایت 14 بر 12 شکست خورد

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به اینکه رنکینگ نوشاد بالا خواهد رفت، عنوان کرد: این رقابت‌ها امتیازات خوبی دارد و قطعا نوشاد با توجه به اینکه در مرحله یک شانزدهم حذف شده، صعود خوبی در رنکینگ خواهد داشت.

لطفه الله نسبی با اشاره به برنامه‌های تیم ملی گفت: 4 بازیکن راهی مسابقات لهستان، آلمان و اسپانیا شده‌اند و قرار است اردوی تیم ملی هم از 8 فروردین به مدت یک ماه تا مسابقات جهانی برگزار شود. در میانه اردو نیز نوشاد عالمیان راهی کاپ آسیا خواهد شد.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved