شنبه, 01 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 20, 2024
دو شنبه 29 بهمن
بازدید دکتر حسینی معاون مشارکت های مردمی و جذب سرمایه از مجموعه شهید شیرودی
امروز دوشنبه 29بهمن 1397، سالن شهید افراسیابی مورد بازدید قرار گرفت

بازدید دکتر حسینی معاون مشارکت های مردمی و جذب سرمایه از مجموعه شهید شیرودی
معاون مشارکتهای مردمی و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از مجموعه ورزشی شهید شیرودی و سالن شهید افراسیابی بازدید و در جریان مسائل مربوطه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی شهید شیرودی، صبح دوشنبه 29 بهمن ماه 1397 جلسه ای با حضور دکتر حسینی معاون مشارکتهای مردمی و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان در دفتر توفیق کابلی مدیر مجموعه و جمعی از معاونین و مسئولین ستادی مجموعه رأس ساعت 8 صبح برگزار گردید.

در ابتدا نشست معاون مشارکتهای مردمی و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در مجموعه در خصوص دستورات مهندس کریمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه موضوعات مربوطه را مطرح و مواردی را تأکید نمودند.

در این جلسه طرفین پس از بررسی و ارائه گزارشات و بحث و تبادل نظر از سالن شهید افراسیابی بازدید و طباطبایی توضیحات جامعی را در خصوص نقشه ها ، جانمایی و اقداماتی که در نظر دارد در این سالن انجام دهد به حاضران ارائه نمود.

در ادامه کابلی در خصوص مباحث فنی و همچنین نقشه های سالن از حسینی درخواست نمود تا کارشناسان واحد معاونت فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در خصوص موارد فنی مطروحه از محل بازدید نقطه نظرات خود را جهت ادامه راه ارائه نمایند.

در این بازدید رضایی مسئول فنی و مطلق راد مسئول روابط عمومی مجموعه حضور داشتند.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved