جمعه, 31 فروردین, 1403
FRIDAY, April 19, 2024
چهار شنبه 27 شهریور
نحوه محاسبه هزینه های مرتبط با فدراسیون های ورزشی مستقر بررسی شد
طی جلسه در دفتر معاونت پشتیبانی مجموعه صورت گرفت؛


نحوه محاسبه هزینه های مرتبط با فدراسیون های ورزشی مستقر بررسی شد
طی جلسه در دفتر معاونت پشتیبانی مجموعه صورت گرفت؛


با حضور نمایندگان فدراسیون های مستقر صورت گرفت؛

نمایندگان 2 فدراسیون ورزشی مستقر در مجموعه ورزشی شهید شیرودی با حضور در دفتر معاونت پشتیبانی با ایشان و مسئولین مجموعه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی، ظهر امروز سه شنبه 26شهریورماه 1398 جلسه ای با حضور باقری معاون پشتیبانی و نماینده فدراسیونهای ورزشی مستقر در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.

در ابتدای این نشست باقری ضمن خوش آمد گویی به عزیزان و آرزوی صحت و سلامتی روز افزون و قبولی عزارداری ها در ایام محرم در خصوص نحوه محاسبه هزینه های مرتبط با فدراسیون های ورزشی مستقر توضیحات جامعی را خدمت حاضران ارائه و موارد متعددی را نیز تأکید نمودند.

در ادامه جلسه شاه کرمی و گیلانی نژاد نمایندگان فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران نیز موارد و مشکلات پیرامون سالن شهید آذرپی مجموعه را خدمت حاضران در جلسه ارائه نمودند و خواستار رفع تمامی ابهامات در خصوص نحوه و میزان محاسبه هزینه های مرتبط شدند.

از سوی دیگر نظرزاده نماینده فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران نیز در خصوص هزینه های انشعابات و نحوه محاسبه آن سوالاتی را مطرح نمود.

در خاتمه نمایندگان معترض پس از توجیه، موافقت خود را در خصوص پرداخت بدهی های گذشته اعلام و تأکید کردند که پیگیری های خود را در این خصوص انجام و نتیجه را اعلام می دارند.

در این جلسه که به مدت 2 ساعت به طول انجامید رضایی مسئول دفتر فنی ، وفایی سرپرست تعمیر و نگهداری ، بازگیر مسئول برق و تأسیسات ، طهرانچیان سرپرست امور حقوقی و مطلق راد مسئول روابط عمومی مجموعه نیز حضور داشتند.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved