سه شنبه 06 آبان هفتمین جلسه شورای معاونین مجموعه باحضور جلائیان برگزار شد  
   
  بازدید میدانی مدیر مجموعه از برخی اماکن؛

در هفتمین جلسه شورای معاونین و مدیران مجموعه شیرودی در خصوص موضوعات جاری و در دست اقدام بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی ، امروز سه شنبه 6 آبان ماه 1399 از ساعت 9 صبح، هفتمین جلسه شورای معاونین و مدیران مجموعه با حضور جلائیان در خصوص مباحث مختلفی بحث و تبادل نظر شد.

مدیرمجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی ضمن عرض خسته و خداقوت نباشید به همکاران، ابتدا در خصوص ابلاغیه سازمان امور اداری و استخدامی مبنی بر تشدید مقررات پیشگیری و مقابله با کرونا مواردی را گوشزد نموده و وظایف هریک از واحدها در این خصوص را تعیین نمود.

در ادامه جلسه حاضرین در مورد طرح های در دست اقدام مانند پروژه دوربین مداربسته ، آبنمای مجموعه شهید کبکانیان ، راه اندازی سیستم گرمایش سالن شهید توفیق جهانبخت و... بحث و تبادل نظر نمودند.

در همین راستا مقرر گردید گزارش اقدامات انجام شده توسط حاضرین در جلسه بعدی ارائه گردد.

پس از اتمام جلسه جلائیان باتفاق معاونین و مدیران مجموعه از طرح در حال اجرای آبنمای مجموعه ورزشی شهید کبکانیان بازدید بعمل آوردند.


لازم به توضیح است در این جلسه که به مدت 2 ساعت به طول انجامید؛ نیل آبکن معاون پشتیبانی ، ملک نیا معاون ورزشی ، عباسی مسئول حراست ، پیچگاه سرپرست امور اداری و تدارکات ، سهرابی مسئول دفتر فنی و مطلق راد مسئول روابط عمومی مجموعه نیز حضور داشتند.