چهار شنبه 23 خرداد سفر رئیس و نائب رئیس فدراسیون شنا به تبریز  
   
  محسن رضوانی: قهرمانی در ذات فرزندان دیار ستارخان و باقرخان است

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کشور روز یکشنبه (۲۰خرداد ۱۳۹۷) در مجمع انتخاباتی رئیس هیات استان آذربایجان شرقی، این استان را مهد قهرمانان بزرگی همچون ستارخان و باقرخان برشمرد و گفت استان آذربایجان شرقی از دیر باز شاهد مردان و قهرمانان بزرگ در تمامی عرصه ها بوده است.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی به نقل از
؛ محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا روزیکشنبه(۲۰ خرداد ۱۳۹۷) در مجمع انتخاباتی رئیس هیات استان آذربایجان شرقی، این استان را مهد قهرمانان بزرگی همچون ستارخان و باقرخان برشمرد و گفت استان آذربایجان شرقی از دیر باز شاهد مردان و قهرمانان بزرگ در تمامی عرصه ها بوده است.

رضوانی در ادامه گفت: هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان آذربایجان شرقی در این چهار سال گام‌های بزرگی را برداشته و در سطح کشور جایگاه شناخته شده‌ای را برای خود رقم زده است و با وجود پتانسیل های بالا و قهرمانانی چون مجتبی ولی پور، سروش قندچی و مهدی انصاری در سطح قهرمانی کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی با تشکر از مدیران لایق گذشته استان همچون سید محمد شروین اسبقیان وی را چهره خوش نام ورزش کشور دانست و اظهار امیدواری کرد با وجود مدیری چون بهتاج که از جنس ورزش و یکی از مدیران موفق وزارت است در استان شاهد روزهای خوش باشیم.

رضوانی با تشکر از ابراهیم فیروزی که در دوران تصدی خود رویدادهای بزرگ ورزش شنا را در استان رقم زد به برگزاری مسابقات شنای بین المللی دختران بعد از گذشت سالها در کشور اشاره کرد و از همت عالی هیات استان برای برگزاری این مسابقات قدردانی کرد.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کشور از مدیر کل ورزش و جوانان استان خواست تا با اتمام سریعتر پروژه استخر قهرمانی تبریز گام بزرگی را در اعتلای ورزش شنای استان با توجه به وجود قهرمانان و شناگران با استعداد و جوان استان بردارد.

محسن رضوانی پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی به همراه محمد علی‌آبادی نائب رئیس فدراسیون و جمعی از مسئولان استان از استخر مجموعه ورزشی میرداماد و یادگار امام تبریز بازدید کرد.