شنبه, 29 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, May 18, 2024
سه شنبه 11 اردیبهشت
ديدار سرپرست مجموعه ورزشی شهید شیرودی با روسای چهار فدراسيون ورزشی

ديدار سرپرست مجموعه ورزشی شهید شیرودی با روسای چهار فدراسيون ورزشی
سرپرست مجموعه ورزشی شهید شیرودی با روسای فدراسيون های "جودو"، "شنا، شیرجه و واترپلو"، "بدنسازی و پرورش اندام" و همچنین "نابینایان و کم بینایان" ديدار كرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و محمد رضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان با حضور در دفتر مدیریت مجموعه ورزشی شهید شیرودی با حسین خبیری سرپرست این مجموعه به دیدار و گفت و گو پرداختند.

در این دیدار حاضرین در خصوص ساختمان امور مشترک فدراسیون های ورزشی که در مجموعه ورزشی شهید شیرودی قرار دارد و فدراسیون های مذکور در آن مستقر هستند به بحث و تبادل نظر پرداختند و هر یک از روسا نقطه نظرات خود را برای بهره برداری مطلوب تر از این ساختمان بیان کردند.

در ادامه این نشست طرفین به بررسی راهکارهای تعامل هر چه بهتر و بیشتر مجموعه ورزشی شهید شیرودی با چهار فدراسیون ورزشی پرداختند.

در پایان این نشست خبیری سرپرست مجموعه ورزشی شهید شیرودی عنوان کرد: وظیفه من و همکارانم در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تعامل همه جانبه با فدراسیون های ورزشی است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. میزبانی از رقابت هایی که در این مجموعه برگزار خواهد شد با جدیت تمام پیگیری می شود تا به بهترین شکل انجام شود.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved