جمعه, 07 اردیبهشت, 1403
FRIDAY, April 26, 2024
شنبه 05 خرداد
علی پروین: حمایت دکتر روحانی از بانوان قابل تقدیر است/ ضیافت افطاری رییس جمهور باعث اتحاد ورزشکاران

علی پروین: حمایت دکتر روحانی از بانوان قابل تقدیر است/ ضیافت افطاری رییس جمهور باعث اتحاد ورزشکاران
علی پروین دور هم جمع شدن ورزشکاران در ضیافت افطاری رییس جمهور را باعث اتحاد و همدلی بیشتر دانست و حمایت های دکتر روحانی از ورزش بانوان را بسیار خوب توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتبال ایران از مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه صعود کند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان علی پروین سرمربی و کاپیتان اسبق تیمملی فوتبال ایران در گفتگویی اظهار داشت:خیلی خوشحال هستم که در خدمت رییس‌جمهور بودم و امیدوارم که این مراسمات همچون این چند سال گذشته ادامه دار باشد. برگزاری این مراسمات و تجلیل از قهرمانان به نفع ورزش کشور است. این حرکت بسیار زیبا بود و می‌توان در سال دو بار این نوع مراسمات را برگزار کرد.

علی پروین توجه دولت به ورزش را خوب توصیف کرد و توضیح داد: توجه دکتر روحانی به بحث بانوان نیز قابل تقدیر بود و همینطور که ایشان گفتند باید اجازه دهند که بانوان در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند چون این امر می‌تواند محیط ورزشگاه را رفته رفته سالم کند. ورزشکاران و پیشکسوتان ما باید همیشه در این نوع مراسمات حضور داشته باشند که با همفکری ورزش ایران به جایگاه اصلی خودش برسد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان ساخت: در چند سالی که دکتر روحانی در راس دولت قرار دارند در ماه مبارک رمضان همه ورزشکاران یک شب در خدمت ایشان هستند و دور هم جمع می‌شویم. جمع شدن ورزشکاران اتحاد و همدلی را بین جامعه ورزش بیشتر می‌کند.

پروین همچنین درخصوص وضعیت تیم ملی ایران در آستانه بازی‌های جام جهانی روسیه گفت: من همیشه این را گفته ام که نباید خوشحال باشیم که به جام جهانی راه پیدا کرده‌ایم بلکه باید خوشحال باشیم که تیم ایران بتواند از گروه خود صعود کند. همه اعضای تیم ملی و فدراسیون فوتبال دست به دست هم داده‌اند که این اتفاق بیفتد و ما پیشکسوتان نیز در کنار تیم ملی خواهیم بود که تیم ما از گروه صعود کند و فکر می‌کنم این اتفاق بیفتد.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved