شنبه, 08 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 27, 2024
سه شنبه 06 آبان
هفتمین جلسه شورای معاونین مجموعه باحضور جلائیان برگزار شد
بازدید میدانی مدیر مجموعه از برخی اماکن؛


هفتمین جلسه شورای معاونین مجموعه باحضور جلائیان برگزار شد
بازدید میدانی مدیر مجموعه از برخی اماکن؛

در هفتمین جلسه شورای معاونین و مدیران مجموعه شیرودی در خصوص موضوعات جاری و در دست اقدام بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی ، امروز سه شنبه 6 آبان ماه 1399 از ساعت 9 صبح، هفتمین جلسه شورای معاونین و مدیران مجموعه با حضور جلائیان در خصوص مباحث مختلفی بحث و تبادل نظر شد.

مدیرمجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی ضمن عرض خسته و خداقوت نباشید به همکاران، ابتدا در خصوص ابلاغیه سازمان امور اداری و استخدامی مبنی بر تشدید مقررات پیشگیری و مقابله با کرونا مواردی را گوشزد نموده و وظایف هریک از واحدها در این خصوص را تعیین نمود.

در ادامه جلسه حاضرین در مورد طرح های در دست اقدام مانند پروژه دوربین مداربسته ، آبنمای مجموعه شهید کبکانیان ، راه اندازی سیستم گرمایش سالن شهید توفیق جهانبخت و... بحث و تبادل نظر نمودند.

در همین راستا مقرر گردید گزارش اقدامات انجام شده توسط حاضرین در جلسه بعدی ارائه گردد.

پس از اتمام جلسه جلائیان باتفاق معاونین و مدیران مجموعه از طرح در حال اجرای آبنمای مجموعه ورزشی شهید کبکانیان بازدید بعمل آوردند.


لازم به توضیح است در این جلسه که به مدت 2 ساعت به طول انجامید؛ نیل آبکن معاون پشتیبانی ، ملک نیا معاون ورزشی ، عباسی مسئول حراست ، پیچگاه سرپرست امور اداری و تدارکات ، سهرابی مسئول دفتر فنی و مطلق راد مسئول روابط عمومی مجموعه نیز حضور داشتند.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved